من بازی جنایی MOBGANGS.COM که خیلی هم باحاله رو پیدا کردم. هم گرافیک بالایی داره هم اینکه خیلی جذابه. برای ثبت نام به اینجا http://madgangs.com/?affiliate_guid=2604859 برو! زمانی برای فرار
مرکز بازی های کامپیوتری
مرکز تخصصی بازی

نمایشگاه E3، امسال شاهد نمایش اولین صحنه های نسخه جدید بازی Tomb Raider در خلال کنفرانس Microsoft بود. بازی ای که پس از نمایش قسمت هایی از عنوان Modern Warfare 3 به نمایش درآمد و هیجان خاصی به سالن بخشید، چرا که نمایش سری بازی های Call of Duty به صورت سالانه برای همه به یک امر کاملاً طبیعی تبدیل شده بود. این نمایش، بعد از زمانی بود که اولین CG از Tomb Raider منتشر شده بود و در آن لارا کرافت 21 ساله (Lara Croft) با ظاهری جدید به نمایش درآمد. کشتی ای که لارا در آن قرار داشت بر اثر یک طوفان سهمگین در هم شکسته می شود و او در جزیره ای ناشناس به هوش می آید و در آنجا ماجراجویی جدیدی را آغاز می کند.

لارا به شکل نامشخص دستگیر شده و به صورت برعکس از سقف غاری در زیر زمین آویزان شده است. کاملاً مشخص بود که لارا اولین زندانی آن محل نبوده و قبل از او انسان های دیگری هم به آنجا رسیده اند و سرنوشتی جز مرگ نداشته اند. لارا برای اینکه بتواند خودش را نجات دهد، شروع به تقلا کردن می کند. با حرکاتی که انجام می دهد به سمت جلو و عقب تاب می خورد. با این حرکت ها خود را به سمت آتشی هدایت می کند که در نزدیکی او روشن است. آتش، جسد فردی که قبلاً در آن غار بوده و همانند لارا از سقف آوزیران است را آتش می زند و به این صورت لارا با نزدیک شدن به آن جسد شعله ور شده و کاری می کند که طنابی که دور او پیچیده شده، آتش بگیرد.

پس از مدتی، آتش طناب را از بین می برد و لارا محکم به کف غار سقوط می کند. برخورد او با کف آغار آنچنان هم که به نظر می رسید، بی خطر نبود. لارا پس از اینکه می ایستد، متوجه می شود که بر اثر این سقوط زخمی شده است. زخمی که با فرو رفتن یک چوب تیز در پهلوی او به وجود آمده است. در این لحظه دکمه X (در نسخه Xbox 360) روی صفحه به نمایش درمی آید و مشخص می شود که بازیکنان باید پشت سر هم و خیلی سریع این دکمه را فشار دهند. آثار درد در چهره لارا نمایان می شود و مشخص می شود که درآوردن آن چوب تیز چندان کار آسانی نیست. اما همان طور که قبلاً هم به این موضوع اشاره شده بود، لارا یک دختر قوی است و می تواند بر سختی هایی که برایش به وجود می آید، غلبه کند.

لارا رو به جلو حرکت می کند. ترس از حضور در مکانی ناشناس، وجودش را فرا گرفته است. او مسیری را طی می کند که زمین آن از استخوان های پوسیده پر شده و به محلی می رسد که فردی دست پاهایش با طناب بسته شده و جلویش شمع های زیادی در حال سوختن هستند. به نظر یک نوع مراسم مذهبی خاص در این محل برپا می شده و انسان های مختلف را در آنجا قربانی می کردند. لارا مسیرش را ادامه می دهد تا به نقطه ای می رسد که می تواند از مشعلی استفاده کند که روی دیوار قرار گرفته است. او مسیرش را در این غار مرموز، نمناک و وحشتناک ادامه می دهد و حرف هایی را به خودش می گوید تا کمی آرامش بگیرد.

در ادامه، لارا به نقطه ای از غار می رسد که به نظر نامستحکم و در حال ریزش می آید. اما تنها راه خروج از غار، همان مسیر است. او وارد آن مسیر بسیار تنگ می شود که هر لحظه ممکن است روی او خراب شود. درست در همان ابتدای راه، مردی مرموز او را از پشت می گیرد. با تکان دادن LS، لارا پاهایش را از دست آن مرد رها می کند و به درون آن مسیر خطرناک می گریزد. اما این اتفاق و درگیری او با آن مرد، باعث می شود که ورودی این مسیر خراب شود تا لارا دیگر راهی برای برگشت نداشته باشد. صحنه های بازی در این قسمت بسیار جالب هستند. دوربین بازی به شکل بسیار خوبی مسیر حرکت را نشان می دهد و در این زمان صدای مرد مرموز هم شنیده می شود که از لارا می خواهد که برگردد.

پس از اینکه لارا از این مسیر خطرناک خارج می شود، در محیط دیگری از غار قرار می گیرد که به نظر از قسمت های دیگر بزرگ تر است. اشیاء مختلفی در این قسمت وجود دارند و بازی نیز به صورتی طراحی شده که اجسام مهم و قابل استفاده به راحتی قابل تشخیص باشند. محوطه غار به وسیله بشکه هایی که به نظر قابل انفجار می آیند، مسدود شده و راهی که لارا باید آن را طی کند را بسته اند. در این صحنه، بازی کمی حالت معمایی به خود می گیرد. لارا باید با استفاده از مشعل در دستش و سایر اشیائی که در محیط قرار دارند، کاری کند که آن بشکه ها منفجر شوند تا مسیر بعدی او نمایان شود. پس از انجام کارهای مختلف، او موفق می شود که بشکه ها را منفجر کند.

در انتهای غار نوری پدیدار می شود و این مژده را می دهد که راهی به سوی بیرون غار پیدا شده است. اما انفجار مهیبی که در غار رخ داده، باعث شده که آنجا در حال فرو ریختن باشد. لارا باید در این صحنه بسیار سریع حرکت کند. البته با توجه به زخمی که دارد، این کار برایش دشوار است. زمان دویدن و فرار کردن در این بازی فرا رسیده است. لارا برای اینکه از این غار زنده خارج شود، تمام تلاشش را انجام می دهد. محیط غار در حال تخریب است و هر لحظه ممکن است سنگی بزرگ روی او بی افتد. او مسیرش را ادامه می دهد و سربالایی ای را طی می کند که برای عبور از آن باید دکمه های LT و RT را فشار داد. پس از به نمایش درآمدن یک صحنه بسیار هیجان انگیز و شدیداً دلهره آور، لارا توانست به خارج از غار راه پیدا کند. او در مکانی قرار می گیرد که دریا وکشتی های درهم شکسته شده ای که در این جزیره گرفتار شده اند را می بیند. دموی بازی در این قسمت به پایان می رسد، اما سازندگان اعلام کردند که به زودی قسمت های جدیدتری از محیط های باز و صحنه های اکشن بازی به نمایش در می آیند.

 

 

واقعا بازی زیبایی است عالی است نظر فراموش نشود


تسبیح بسیار زیبا از سنگ شفا دهنده عقیق قرمز تسبیح بسیار زیبا از سنگ شفا دهنده عقیق قرمز  ساعت Led پوما - ساعت مخفي پوما گردنبند فروهر اصل عطر جنیفر لوپز عطر بریتنی اسپیرز دستگاه ضد خواب راننده دستگاه بلوتوث بر روي كامپيوتر مجموعه نرم افزاري لرد 10::: Lord Of Softwares 2011 ver. 10

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:









تاريخ : پنج شنبه 9 تير 1390برچسب:,
ارسال توسط amir